nedjelja, 1. lipnja 2014.

restoran Mademoiselle...review

Ako se ne varam ovo je moj prvi post ovog tipa...dakle dojmovi i komentari li ti ga popularno zvani review restorana...i to restorana Mademoiselle

Moram napomenuti da smo u restoran išli sa kuponom kupljenim preko ponude dana ili tako nekog portala...ovo napominjem upravo zato što se masu puta dogodi različita vrsta usluge i kvalitete kada dođete u restoran sa kuponom...
Primjerice kada smo bili u indijskom restoranu hrana je bila onak...srednja žalost a isto se desilo i sa tortiljama u Prečkom... već spremne tek toliko podgrijane tortilje nisu nas  se nimalo  dojmile.

Ponekad mi nije jasno zašto itko daje ponudu na neki od portala a zatim kupcima tih ponuda pruža neku polu uslugu... pa valjda gledaju na to kao reklamu i način na koji će privući novu klijentelu...a tko zna...nekima je to možda i jedina klijentela..
no da sad ne filozofiram idemo na Mademoiselle...

Kaj se interijera tiče, meni je fantastičan...jednom riječju opušten... ovom prigodom bili smo jedini u restoranu što mi je inače dosta napeto i zaista nelagodno jer uvijek imam osjećaj da konobar stalno gleda samo nas i ne mogu se opustiti i uživati u hrani...no ovog puta to nije bio slučaj. Možda zbog  deci, dva  finog istarskog Muškata... tko bi ga znao...



Inače ovdje smo proslavili i moju promociju.. i tada nam je bilo odlično...


Amo sad na tu klopicu...

Predjelo :
 riblja pašteta na domaćem kruhu 

Pitala sam konobara od čega je pašteta pa mi je rekao da je riblja :) lolček 
Rekoh, znam...od koje ribe...
Reče on više vrsta (nabrajao ih je ali ja nisam zapamtila) :)



Dojmovi:

Fina pašteta, fine strukture, dobro začinjena... super u kombinaciji sa hrskavom salatom posluženom sa strane i pokapana sa par kapi limuna.
Meni osobno samo omjer kruha i paštete nije bio baš najbolji... još koji tostić ne bi škodio... ili samo jedna ova kuglica na dvije kriškice... mužeku je bilo fino :)




Glavno jelo:
 Brancin s grilla uz prilog krumpir na mediteranski način


Dojmovi:
Ribica fenomenalno pečena... Kožica hrskava, a kombinacija začina jednostavno savršena.
Nisam uspjela odgonetnuti čime su tak fino začinili ribicu a nakon riblje paštete bilo mi je bed pitati konobara :)
Krumpir je također bio izvrstan a maslinovo ulje kojim je jelo bilo preliveno bilo je zaista kvalitetno i fino... 
od kada smo na kolegiju  maslinarstva na fakultetu degustirali maslinova ulja i probali dobro i loše ulje kako bi znali osjetiti razliku u budućnosti jednostavno više ne mogu ''zgutat'' ova užegla ulja koja se masovno prodaju...
Lako se naviknut na fine stvari :)

I mislim da smo trebali naručiti dodatno još salaticu ali nije na palo na pamet...
ovo što je bilo na tanjuru bilo je više ukras nego salata za klopati pa mi je baš sfalilo...
Al ko mi je kriv kaj sam ko Seinfield pa volim u svakom zalogaju imati podjednak omjer svega što je na tanjuru... :)
Mužeku je bilo fino.


Mužek pozira sa svojom ribicom :)


Desert:
Palačinke


Dojmovi:
A ono...niš posebno...palačinke ko palačinke...
Nisu ih pretjerano napunili pa su bile malo suhe i iskreno nadala sam se nečem drugom al eto... 
ovo me definitivno nije oduševilo 
Pojeli smo ih al da su sad jedne od boljih palačinka koje sam ikad jela..mmm... baš i ne
Mužeku je bilo fino :)


par fotkica interijera za kraj




i naravno ukupni dojam...

Kad se sve zbroji dva od tri jela koja smo dobili bila su odlična... konobar susretljiv, nasmijani, nenametljiv, šarmantan... interijer ugodan i lijep.

Da moram ocijeniti ovaj restoran i klopu ocjena bi bila dobra četvorka, no s obzirom da nas je konobar zamolio da u obzir uzmemo i činjenicu da je cijeli restoran bio rezerviran samo isključivo za nas... aj neka bude 4,2... čisto za njegov šarm :)

Dakle...toplo preporučam posjet restoranu Mademoiselle koji se nalazi u Zagrebtoweru na Radničkoj cesti.. bilo preko kupona ili bez njega :)

Više informacija o njima potražite na webu: http://www.mademoiselle-perla.com/
i njihovom fejsu: https://www.facebook.com/MademoiselleRestaurante?fref=ts


Ovaj post nije sponzoriran već je moje iskreno mišljenje i dojmovi o restoranu i hrani.



2 komentara:

  1. Lijep interijer.
    Mužeku je sve bilo fino... Ahahahha
    Uf, meni bi malo više tosta trebalo na tu kolicinu paštete. :)

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)