ponedjeljak, 5. svibnja 2014.

Lava cake by Tiha u zemlji slatikiša

Ovo ne da mi je fantastičan kolač nego mi je jedan od omiljenih za napraviti na brzinu kad fali nekaj slatkog...





Originalni recept je na Tihaninom blogu...link...

 Ja ga radim po njenom receptu ali sa dvije tri sitne preinake

recept:
2 žutanjka
50 g šećera u prahu
100 g čokolade
75 g maslaca
1 žlica kakaa
1 žlica brašna
par kapi ekstrakta vanilije
snijeg 2 bjelanjka

postupak:
1. Umutit bjelanjke u čvrsti snijeg.
2. Maslac i natrganu čokoladu otopiti u mikrovalnoj (svakih 20 sec promješati dok se sve ne otopi).
3 Umutit žutanjke sa šećerom u prahu, dodat sve ostale sastojke, izmiksat,  i na kraju lagano rukom umiješati snijeg.
Ulijevati smjesu u kalupe namašćene i posipane kakaaom ili brašnom.
Peći 8 minuta na 180 °C.

Dakle moje preinake su zaista minimalne a kolač je zbilja fantastičan :)



Meni je ova poslastica omiljena sa sladoledom i prelivena sa domaćim džemom od višanja kao i sa sladoledom i posipana sa tostiranim lješnjacima...
kombinacija uz ovo je bezbroj... toplo preporučam posjetite Tihanin blog i pogledajte originalni  recept :)






Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)