utorak, 17. veljače 2015.

Krafne

nikad nisam pretjerano voljera radit krafne jer su mi uvijek ispadale ili tvrde ko kamen, ili u sredini sirove ili bog te pitaj kakve sve ne...
ovaj recept je ak mene pitate revolucionarno otkriće... 
i podjelila sam ga na coolinarici



da...tolko sam oduševljena njime...
iako mi je kod izrade mikser otegnul papke vrijedilo je...
a da...upravo zbog toga kaj je meni mikser krepal kod izrade tijesta ja sam to tjesto ukupno mjesila (mikser+ruke) 10 minuta i nije bilo nikakvih problema... ljepo se diglo i sve :)
a ovak je to sve zgledalo...
htela bi reć da općem ne znam zakaj meni nikad nije palo na pamet krugiće oblikovai i malo ih spljoštit već sam uvijek ko moja baka rezala čašom pa imala hrpu ili ostataka ili apstraktnih krafnica...
sad sam malo pametnija :)

ovu sam pekla mrvu predugo... po max 3 minute sa svake strane na najmanjoj vatri  bilo im je čistoma dost...


pola sam nafilala nutelom a pola marmeladom od šljiva...
da bi znali koja je koja curnula sam mrvu i na vrh krafnice :)


 ove sam već pekla kraće pa su ljepše, svjetlije :)


eto... domaće krafnice :)





3 komentara:

  1. A gdje je presjek ili otkinuti dio? :D Super izgledaju. Napokon da kod nekoga mogu vidjeti i onaj tzv. "step by step" izradi, na to mislim u ovome slučaju - dok si ih pržila. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. viš zaboravila sam da ne bi bilo loše fotkat presjek... pardon pardon... drugi put :)
      a to kaj sam slikala dok sam pržila je samo zato kaj sam bila sretna kak kretenček kaj su ispale s crtom po sredini :)

      Izbriši
  2. Bas su lijepe ispale. Moram i ja probat

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)