četvrtak, 24. studenoga 2011.

tutorial... vijenac za vrata...(christmas wreath)

Već dugo duga nisam radila nikakav tutorial... 
srećom pa se takve stvari ne zaboravljaju...
Ovaj put ću vam pokazat kak napravit vijenac za vrata (ako dodate 4 svijećice može biti i za stol)

daklem... radim ovo...

prvo i osnovno potražite jedan ljepi bor kojem možete odrezat par grana a da vas susjed ne zatuće...
sljedeći korak je skupit po kući sve kaj mislite da bi vam moglo dobro doć...
tak sam ja skupila žice, ljepila, češera, kuglica, starih vjenčića koje sam sama radila jer sam bila škrta kupit gotove, raznih perlica, ukrasa, trakica i svašta kaj mi se učinilo ko da mogu upotrijebit..
recimo...



Ako slučajno nemate vijenac a imate viška novina možete si jednog složit za cca 5 minuta :)
uzmete par komada novina i rastegnete ih po stolu a onda zarolate


tu rolu oblikujete u nekaj kaj počinje nalikovat na buduću bazu za vijenac...


Da stvar bude čvršća možete ju dodatno učvrstit sa žicom...
ali nije uvjet jer ako nagruvate jako puno papira bit će dosta čvrst i bez toga


upotrijebila sam otpatke... žicu koju sam našla na tavanu...


nakon žice cijeli sam još malo omotala novinskim papirom da bude još čvršći i nakon toga sve zamotala sa pik trakom


hrpa ljepih grančica srebrnog bora samo čeka svoje mjesto na vijencu


sad najteži dio... vezanje grančica... u principu nije tak jako teško nakon kaj skužite štos... a štos je u tome da odjednom vežete u principu tri grančice... jednu stavite na obod vijenca sa vanjske strane, jednu sa unutarnje a jednu na vrhić tak da samo jednim vezanjem prekrijete cijelu površinu.


Nadam se da se tu vidi da su odjednom vezane tri...


Kad povežete sve kaj ste mislili zavežete jednu traku na mjestu koje će bit vrh.
ja nažalost nisam mogla danas nać traku kakvu sam si željela pa sam jednostavno od komada platna odrezala trake koje sam upotrijebila...


A onda mašta radi svašta...
još koja mašnica tu... kuglica tam... češer sim... zlatne grančice napravljene davnih dana za čizmice  i kaj god vam padne pod ruku a učini vam se prigodnim za vijenac


i na kraju je moj ispal ovak...
inaće ogroman je..al ono zbilja oooogroooman... promjer mu je nekaj manji od metra... odokativne procijene
i zauzel bude jedan cijeli  zid kraj ulaznih vrata (jer je naprosto preveliki za vrata) :)










nisam samo ja radila... svoje vjenčiće napravil su i moja Vanjuška i Lančica...
pa pogledajte kaj su one smislile :)
i same slikale :)








i na kraju jedan lijepi pozdrav od moje tete Helene i Vanjuške... slika by Lančica (5 godina)  :)





3 komentara:

  1. Super je i vijenac i tutorijal... oduševljena sam

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve pohvale na kreativnosti, vijenac je prekrasan a vas dvije preslatke!

    Pozdrav cure:)

    OdgovoriIzbriši
  3. ma, kako bogato izgleda ovaj vijenac, tako raskošno :) :)

    OdgovoriIzbriši

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)