četvrtak, 25. studenoga 2010.

Salvetna tehnika na keramici i staklu...

Obožavam sve šašave salvetice... a ove su mi fakat bile preslatke. Samo se nemrem sjetit dal sam ih kupila na prošlom božićnom sajmu ili su mi ih moje drage susjede poklonile... uglavnom to sad opće nije bitno. Bitno je to da je salvetica upoznala staklenku od krastavaca i postala lanternica. jeeee.... šareno i bleščeće :D

jedna obićna staklena, nazovimo ju, vaza je postala malo neobičnija uz ekstra super kul ljubičaste salvetice... Ove salvetice sam nakejila moram priznat dosta teško jer su se  trgale ko blesave... al isplatilo se...

A sad malo šalica... nažalost iz njih se nikaj ne pije već su nakon kaj su na njih došle ove kul salvetice postale svječice... Trebale su bit za kavu al s obzirom da nisam imala ono ljepilo za keramiku već najobičnije za salvete, polakirala sam ih da se ne bi to odma uništilo a čim sam ja to lakirala, one su postale striktno samo ukras... tak da sam se odlučila u njih ulit vosak... dok se vosak topio u njega sam dodala i onak dosta kapi eteričnog ulja pa sad još i miriše... mmmm... i to po naranči :)








Ni mamine teglice za cvijeće nisu uspijele zbegnit :)Kad me krene ne znam stat... onda sve kaj nije već oslikano, prefarbano il nekaj drugo... postane predmetom moje male opsesije...

Nema komentara:

Objavi komentar

Volim čitati sve vaše komentare i konstruktivne kritike... dajte si oduška :)